Helt sjukt hur man tror att polisen ska hjälpa en, men dom gör de inte..inte ens i nödfall

Älskling kom hem och väckte mig när han hade lunch, tod mig en promenad till Staoil. Köpte mig nått att äta och dricka, just nu sitter jag och tittar på en gammal Dokementär? om en tjej som är 14 år och blev såld utan att Svenska polisen,socialen och domstolen knappt bryr sig. Tycket detta är helt sjukt, känner hur pinsamt de är att dom inte gör något. Eftersom blogg.se har något damp fel just nu kan jag inte lägga ut dom 4 delarna av uppdrag gransknings dokementär om detta. Så jag kan bara lägga in sjävla länken så får ni klicka upp de själva. http://www.youtube.com/watch?v=_X6tKBMo0Nc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0