Fortfarande cp med min blogg så kan inte ladda upp nån bild. Så detta blir ett tråkigt inlägg

Klockan är 04.48 o jag känner mig rätt så pigg och ska ta mig till tåget om cirka en kvart. Som går från station 05.30 Varför jag åker hem så här tidigt är för att jag ska träffa min Bästavän som ska flytta och en massa, Behöver inte gå in på detaljer och så här men lite negativa saker från min del. Där i mot positiva saker för henne. Hon möter mig i varjefall på Gävles tåg station. Runt halv åtta tiden. Älskling, vet att du läser detta. Du är så söt när du sover ska du veta, Du är så fin varje tid på dygnet. och när du sa att du älska mig visste inte jag om jag bara skulle le eller gråta av lycka. Hoppas du vet att du är den som får mig att fungera här i livet, och att jag önska att du verkligen kunde känna hur stor min kärlek från mig är till dig. Älskar dig mest utav allt här i världen<3

Kommentarer
Postat av: FELICIA STENBERG

frågestund på bloggen , fråga något vet jag sötnos!

http://feliciaastenberg.blogg.se



btw; kanske kan följa varandra via bloglovin?:)

kommentera gärna min blogg då, puss!

2011-06-26 @ 21:27:32
URL: http://feliciaastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0