Nu börjar snart det som avgör mitt liv

Jag har förändrats en hel del de vet jag om, Vissa ser de som sämre andra som bättre. Jag själv ser det som både och jag är inte lika säker idag som då, Men idag kan jag ivarjefall säga Nej till saker och dessutom lagd alkoholen åt sidan. Medans jag själv förändrades gjorde andra det oxå. Dom jag en gång kallat ''bästavänner''. Idag vet jag inte om jag kan kalla nån för bästavän. För dom jag en gång kallat för bästavän, Har som sagt oxå förändrats jag är osäker på om jag känner dom så bra som jag gjort?. Nu efter sommaren ska jag ta tag i mitt liv på riktigt. Jag går som ni säkert vet om 9:an ett år, Ska se till att minst få G i alla ämnen. Fixat så jag inte till hör någon klass för det vill jag inte. Sedan ska jag gå ut 9:an jag med,Precis som alla andra. Men jag ska inte göra nått som dom flesta inte ska göra, För jag ska flytta till en annan stad och starta om mitt liv där. Vill tacka: Isabelle hedström För du stod/stått vid min sida dygnet runt. Tove findin för att du finns kvar när andra lämnar mig (även om vi har det till o från) David formgren & Marre svensk för att ni alltid får mig att le även om det är svårt. mamma & pappa för att ni kämpat med mig och skolan och för att ni är ni. Till sist men inte minst, min pojkvän Victor leksén för att du alltid tror på mig och finns vid min sida men kärlek och glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0