Bara massa skit prat

Måste nog göra en ny blogg eftersom att den här har otroligt med damp. Funderar på att byta från blogg.se oxå. Men det är en annan femma. Jag har väldigt stora problem i mitt liv, som är rätt mycke ivägen. När jag vill träffa nya folk speciellt. Men men min bästa kompis som jag har ett väldigt speciellt band med, har ju flyttat till foster familj. Har inte träffa henne sedan den dagen hon åkte.. Vilket jag tycker är otroligt jobbigt. Därför när jag har problem så rymmer jag från dom.. jag vet att man inte ska göra så, men jag känner att jag måste de just nu och jag rymmer mig hela vägen till min pojkvän i Sundsvall för att få lite kärlek osv ni fattar! haha vet inte vad jag vill ha ut med detta inlägg riktigt ärligt talat. men jaja jag lever iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0